این خوراکی ها می توانند کشنده باشند

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

گوجه

 
 
 پایگاه صاعقه::ساقه ها و برگهای گوجه دارای مواد قلیایی است و باعث بر هم خوردن سیستم گوارش می شود.گوجه های کال هم دارای چنین خصلتی هستند.
 
انسان تنها موجودی است که در کره خاکی کاvهایی را انجام میدهد که غریزه اش در مورد انجام آن اخطار می دهد. ما خود را از هواپیما پرت می کنیم ، سعی می کنیم در حبس کردن نفسمان رکورد بزنیم و کارهایی زیادی مانند آن.
ما گاهی خوراکی هایی می خوریم که می دانیم برای بدنمان مضر هستند.خوراکی های زیادی هستند که برای بدن به شدت ضرر دارند اما عده ای باز هم دوست دارند آن ها را تست کنند. در اینجا می خواهیم چند مورد از موادی که برای بدن ضرر دارند به شما معرفی کنیم و توصیه می کنیم که سعی نکنید آنها را امتحان نکنید.

هسته میوه ها
هسته برخی میوه ها مانند سیب، آلبالو و زردآلو دارای اسید پروسیک است که برای بدن بسیار مضر است.

برگ ریواس
برگ های ریواس دارای اسید اوکسالیک است که منجر به سنگ کلیه می شود.

جوز
مصرف زیاد جوز باعث ایجاد توهم و در مورادی که مقدار مصرف بالا باشد منجر به حمله های عصبی صرع می شود .

جوانه سیب زمینی
سیب زمینی اگر مدت طولانی و در نور نگهداری شود جوانه می زند. جوانه های سیب زمینی حاوی سمی به نام سولانین هستند و باعث سردرد، اسهال و حتی کما و مرگ می شود. 3 تا 6 میلیگرم از سولانین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن برای مردن توسط این ماده کافی است.

بادام
بادام تلخ حاوی سیانید است خوردن 70 تا 10 دانه بادام تلخ برای به وجود آوردن مشکلات جدی جسمی برای یک بزرگسال و مرگ کودکان کافی است.

گوجه
ساقه ها و برگهای گوجه دارای مواد قلیایی است و باعث بر هم خوردن سیستم گوارش می شود.گوجه های کال هم دارای چنین خصلتی هستند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید